טיפול במתבגרים ובמבוגרים בחיפה

החיים עמוסי מתחים ודרישות ולכן פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו במצב בו קשה לנו להתמודד  איתם.
קושי זה יכול להוביל למצבים מתסכלים, בעיות נפשיות, ומחלות שונות אשר מגבילות אותנו בכל הקשור אל ניהול חיים תקינים. אנשים רבים מוצאים עצמם מתמודדים באמצע החיים עם מצב של דיכאון, משברים, קשי הסתגלות, אובדן ועוד. כיום, אתם לא לבד ויכולים להיעזר באשת מקצוע מוסמכת מומחית בתחום בריאות הנפש ולעבור את התקופה הקשה בהצלחה על ידי פנייה אל עירית שמיר ברץ- פסיכותרפיסטית עם נסיון רב ומטפלת מוסמכת

טיפול נפשי בחיפה – מה זה אומר?

פסיכותרפיה או טיפול נפשי בחיפה הינו טיפול באמצעות שיחה בין מטפל ומטופל. מטרת הטיפול לעזור למטופל לעשות שינוי בהבנתו את חייו וע"י כך ליצור צמיחה אישית , הטיפול מתייחס לחלקים לא מודעים ולא מוכרים למטופל שיחד עם עם המטפל לומד להעלות למודע חלקים אלו ולהפוך אותם  לזמינים בחייו.
אם אתם מתגוררים באזור חיפה ומעוניינים לאתר איש מקצוע אשר יעזור לכם לעבור את המכשול אשר שלח את אותותיו באמצעות משבר, פוביה, קשיים ריגשיים ועוד, אתם מוזמנים לפנות לקבלת עזרה בקליניקה שלעירית, אשת מקצוע מוסמכת אשר יכולה לספק לכם טיפול נפשי בחיפה.

טיפול במתבגרים בחיפה

כאשר באים לטפל במתבגרים בחיפה,הבחירה בקליניקה המתאימה ובאיש המקצוע חייבת להיעשות בקפדנות, שכן יש לזכור כי מדובר כאן במצבים הרגישים ביותר שלכם ואם איש המקצוע אינו בעל ניסיון ומומחה בכל הקשור אל הבעיה שלכם, יכול להיגרם לכם נזק גדול.
הקפידו לבחור איש או אשת מקצוע בעלי תואר בעבודה סוציאלית או, פסיכולוגיה קלינית או רופא מומחה בפסיכיאטריה  שסיימו בנוסף ללימודי התואר המקצועי  ,גם בה"ס לפסיכותרפיה במוסד אקדמאי מוכר. עובדים סוציאלים אמורים להציג תעודת מומחיות בתחום בריאות הנפש או ילד ונוער  .כמו כן חשוב ביותר לבדוק את מידת הניסיון  האמיתי של המטפל.

אתרו קליניקה המציעה לכם את סוג הטיפול המתאים לכם באם מדובר בטיפולים אישיים הנעשים בפורמט של איש המקצוע והמטופל, טיפולים זוגיים המערבים את שני בני הזוג והמטפל וכן טיפול בילדים.

קליניקה המציעה טיפול נפשי בחיפה יכול להיות לכם לעזר במקרים הבאים:

תחושת אי שביעות רצון כללית שאיננה נובעת מסיבה אחת ברורה אלא מבטאת תחושה פנימית של "פיספוס" או חוסר  מיצוי  של החיים. במצבים כגון אלו, כאשר האדם מרגיש שהוא רוצה לשנות משהוא בחייו אך איננו יודע מה, ניתן לעבור תהליך של צמיחה אישית והתפתחות ע"י טיפול נפשי – פסיכותרפיה.

דיכאון – כאן איש המקצוע יציג בפניכם מהו דיכאון, כיצד הוא בא לידי ביטוי, ישאל אתכם כיצד אתם חשים, כיצד הדיכאון משפיע על חייכם ויציע לכם מגוון כלים אשר יעזרו לכם להתמודד עם הבעיה במטרה שתוכלו לחזור ולתפקד בצורה טובה בחייכם.במסגרת זו הטיפול הוא בד"כ טיפול נלווה לטיפול פסיכיאטרי הנעשה ע"י רופא פסיכיאטר  ועשוי לשלב גם טיפול תרופתי שינתן ע"י הפסיכיאטר.

בעיות בזוגיות – זוגות רבים חווים בעיות תקשורות ובעיות נוספות בחייהם הזוגיים. בעיות אלו יכולות לנבוע כתוצאה ממקרה ספציפי שאירע, אובדן, מקרה בגידה וכן בגלל חוסר יכולת לתקשר עם בן הזוג ולחוות את אותה אינטימיות אשר הייתה לכם בעבר בגלל עומס בעבודה, מטלות רבות בכל הקשור אל הילדים ועוד. בעל המקצוע יברר מהי הסיבה לקשיים אלו ויעניק לכם כלים שיעזרו לכם לפתור בעיות ביניכם, יעזרו לכם להתקרב ויפתחו את ערוץ התקשורת אשר "נחסם" והוליד  את  התחושה של מבוי סתום. בנוסף, איש המקצוע יוכל לעזור גם לאנשים אשר אינם מוצאים בן או בת זוג.

אובדן – אם אתם משתייכים למשפחה שכולה או איבדתם אדם היקר לכם בנסיבות טראגיות, אנו נוכל לעזור לכם על ידי תמיכה נכונה וכלים אשר יעזרו לכם להתמודד מחדש עם היומיום.

♥ בנוסף, מרכז טיפול נפשי חיפה יוכל לעזור לכם בכל הקשור לילדים, אנשי גיל הזהב, טיפול במתבגרים, חרדות ועוד.

טיפול נפשי חיפה – כי אתם לא צריכים להתמודד לבד

פעמים רבות אנו או יקירנו מצויים במצב של מצוקה, דבר אשר משתק את אורח החיים שלנו ושלהם ואינו מאפשר להם לתפקד בצורה מיטבית. מרכז טיפול נפשי חיפה יעזור לכם לצלוח את אותן בעיות בצורה המהירה והמקצועית ביותר. פנו אלינו עוד היום ואנו נעזור לכם.

עירית שמיר-ברץ, פסיכותרפיסטית מיומנת ומטפלת מוסמכת, זמינה לתת מענה לחששותיכם ולספק לכם את הפתרונות המתאימים ביותר. אנא אל תהסס לפנות אליה בטלפון 050-6242516 או להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך בעמוד זה לסיוע נוסף

יצירת קשר

לקביעת פגישה התקשרו

050-6242516